Ödeme ve Taslimat

Anadolu Aktarı Online Pazarlama Ödeme ve Teslimat Bilgileri

1) Sipariş Bedeli İadesi

Siparişlerinizin olası sebeplerle iptali durumunda; Anadolu Aktarı üç iş günü içerisinde ürün bedelini hesabınıza veya kredi kartınıza iade eder. Ancak, banka hesap bilgilerinizi veya kredi kartı bilgilerinizi doğru ve eksiksiz olarak şirketimiz finans yetkililerine bildirmeniz gerekmektedir.

2) Teslimat

Ürün teslimatının aksamadan gerçekleştirilebilmesi için lütfen gün içinde bulunduğunuz yerin adresini teslimat adresi olarak bildiriniz.
Siparişleriniz belirlemiş olduğunuz teslimat tipine göre hazırlanmak üzere işleme alınacaktır. Siparişlerinizi onayladıktan sonra, Şirketimizden ürünler Türkiye ve Yurt Dışı için anlaşmalı olduğumuz kargod firmaları ile ürünlerde belirtilen süre içerisinde teslim edilir.
Müşteri temsilcimize danışarak değişik teslimat şartları konusunda görüşebilirsiniz. Ayrıca kargo teslimatları tüm dünya için geçerlidir.

3) Ödeme Takibi

Söz konusu sistem herhangi bir sorun nedeni ile işlemi gerçekleştiremiyorsa ödeme sayfası sonucunda ziyaretçimiz bu durumdan haberdar edilmektedir.
Belirtilen adreste herhangi bir hata durumunda teslimatı gerçekleşemeyen sipariş ile ilgili olarak siparişi veren ile bağlantı kurulmaktadır.
Ziyaretçimiz tarafından belirtilen e-posta adresinin geçerliliği siparişin aktarılmasını takiben gönderilen otomatik e-posta ile teyit edilmektedir.
Teslimatın gerçekleşmesi konusunda müşteri kadar kredi kartı sistemini kullandığımız bankaya karşı da sorumluluğumuz söz konusudur

Lütfen dikkat ediniz!

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar olduğunu düşünüyorsanız kargo firmasına tutanak tutturularak ürünü teslim almayınız.
Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiği kabul edilmektedir.
Ürün hasarlı ise: Hazırlamış olduğunuz tutanağı en kısa zamanda firmamıza iletişim sayfasından ulaşabieceğiniz bilgiler ile gönderin ve durumu info@anadoluaktari.com.tr mail adresine bildiriniz.
Bu işlemleri gerçekleştirdiğiniz takdirde paketinizle ilgili çalışmalara başlayarak, en kısa zamanda teslimatın tekrarlanmasını sağlayacağız.
Bu e-posta içinde ürünü neden iade etmek istediğinizi kısaca açıklarsanız ürün ile ilgili çalışmalarımızda bize yardımcı olmuş olursunuz.
    Sepet